KOMENTÁTOR

77. Heuréka: Na jogurt se musí chytře!

27. 9. 2014

Pokračujme (viz titulek) v citování reklamy:

„Kazí se vám mléčné výrobky? Chytré je pro delší trvanlivost otočit kelímky dnem vzhůru.“

Když čtu takový slogan, všechno ve mně volá: Řekni jim, jak se to má doopravdy! Vždyť tu oblbují lidi! Nebo fakticky myslí vážně to, že stačí obrátit jogurt vzhůru nohama, a ten potom vydrží déle? Podle mne totiž jde ve skutečnosti o to, že když se jogurt obrátí, nelze pak už rozpoznat plíseň, která vznikla na jeho povrchu, když stál normálně. A té nemožnosti ověření pravého stavu věcí se pak říká „delší trvanlivost“...

Omlouvám se, pokud jsem nepochopil reklaminu skrytou ironii, ale taková reklama ve mně budí spíš znepokojení než veselost a musím myslet nejen na ty, které uvede v omyl, ale i na to, kolik podobných reklam tu asi koluje a masívně nás ohlupuje...